z-mielony blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 7.2004

urodziny.JPG

babcia.JPG

„macie podobny styl razm mi przypominasz mrr a raz patryka no nie moge ciekawe co jeszce cie czeka marcinowi przypominasz zalewskiego jestes czlowiekiem o wielu twarzach kamyk”

dziekujemy dziekujemy. a moze ktos jeszcze mnie do kogos/czegos porowna w ciekawy sposob?

ta na gorze to babcia z autobusu ktora patrzyla na mnie z pogarda.

kobieta.JPG

Zainspirowane pania z kalendarza Pana Josha u ktorego mieszkalam w Blondynie :D

HPIM1197.JPG

Z mama i chrzesna chodzilam po kwiaty (zaczynaja sie starzec i z sasiadkami rywalizowac czy co!?)

porzegnanie.JPG

*nie potrzebne (a moze i potrzebne?) skresl

Kocham.
Ciebie tez.

Oficjalnie mowiac do dnia 15 Lipca roku pańskiego 2004 jestem w Blondynie. a wiec Zegnam.

nienawidze.JPG

nie wiem nic nie wiem. (ale juz w poniedzialek Blondyn, znaczy sie Londyn.)


  • RSS